Wednesday, June 17, 2009

သိပ္ခ်စ္တတ္တဲ့ ေကာင္းကင္

နာက်င္စရာေတြ ထမ္းပိုး
ညတစ္ေရးႏိုးမွာ
အာေခါင္ေတြေၿခာက္ကပ္
ဒဏ္ရာေတြပဲ
ထပ္ေနခဲ့ေပါ့.........။
(ေမာင္က “ဂ်စ္”ကိုစိတ္ပူတတ္သူပါ....ေမာင့္ရဲ႕ အိပ္စက္ၿခင္းမွ လန္႕ႏိုးလာရင္ေတာင္
သတိရတာ ....က်မ ဆိုတာ ေမာင္ေၿပာၿပလို႔ သိခဲ့ရတယ္။)

အလင္းမဆင္တဲ့
ငါ့ေကာင္းကင္မွာ
ၾကယ္တစ္ပြင့္သာ
နင္ၿဖစ္ခဲ့ရင္
ငါ့ခ်စ္ၿခင္းနဲ႔
ပစ္ခြင္းလိုက္ခ်င္
ၾကယ္ေၾကြခ်ိန္မွာ
အလင္းမေ၀လိုက္ပါနဲ႔
ဘယ္သူနဲ႔မွ
လုမၾကည္႔ခ်င္ဘူး.......။
(ေမာင္က က်မနဲ႔ ပက္သက္လာရင္ အရမ္းသ၀န္တိုတတ္တယ္....ၿပီးေတာ့ က်မရဲ႕အခ်ိန္အားလံုးကို
ေမာင္က ေလာဘတၾကီး လိုခ်င္ခဲ့သူပါ....။ ေက်ာင္းတုန္းကဆို အတူတူ အရမ္းရင္းႏွီး...၊အတူတူ
ေက်ာင္းသြား...၊အတူတူ က်ဴရွင္တတ္တဲ့ သူငယ္ခ်င္းေတြကို ေဘာပင္ေလးတစ္ေခ်ာင္း က်မ
ငွါးမိခဲ့တဲ့အခါ......သူငယ္ခ်င္းထဲက စာမသိလို႔ က်မရွင္းၿပမိတဲ့ အခါမ်ိဳးမွာ ေမာင္ကမ်က္ႏွာမေကာင္း
စိတ္ဆိုးခဲ့ဘူးတယ္....။ က်မက ေမာင္မွေမာင္ပါလို႔ အားလံုးေရွ႕မွာ ေၿပာၿပရင္ေတာင္... က်မ ကို
စိတ္ေၿပာင္းသြားမွာ ဆိုးတယ္လို႔ ေၿပာတတ္တယ္ ။........ဘာလို႔ အဲ့လိုေၿပာခဲ့လဲ ဆိုေတာ့ ........
က်မေဘးမွာ ေမာင္ရွိရက္နဲ႕ လာတန္းစီေနသူေတြ ရွိေနခဲ့လို႔ ... ေမာင္စိတ္ပူခဲ့ရတာပါ....။
တကယ္္ေတာ့ ေမာင့္ရဲ႕ေဘးမွာ က်မအၿမဲရွိခဲ့သူပါ.......ေက်ာင္းသြားတူတူ ...မုန္႔စားတူတူ....
ေက်ာင္းဆင္းခ်ိန္ အတူတူ....က်ဴရွင္တက္ရင္လဲ အတူတူ...စာက်က္ရင္ေတာင္ အတူတူရွိေနခဲ့တာပါ.....။)

ဘာပဲၿဇစ္ၿဖစ္
ငါ့နားေဘးမွာ
မင္းရွိေပးရင္
အရွံဳးေတြလည္း
ၿပံဳးၿပရဲတယ္.....။
မ်က္ေတာင္တစ္ခတ္ပဲ
ေပးဆပ္ခဲ့ရင္
ငါ့ဘ၀တစ္သက္လံုး
မင္းယူသံုးပါ
ၾကည္ၾကည္ၿဖဴၿဖဴ
ေပးလွဴပါ့မယ္..........ခ်စ္တဲ့သူရယ္ ။

***ခ်စ္သူေရ ေမာင့္ရဲ႕သ၀န္တိုမွဳေတြက မေကာင္းခဲ့ပါဘူး....ဒါေပမဲ့ ခ်စ္သူကို သိပ္ခ်စ္လို႔
သ၀န္တိုခဲ့တာပါ...............တနည္းအားၿဖင့္ ေမာင္“ဂ်စ္”ကိုသိပ္ခ်စ္တာ သိၿမင္ႏိုင္ပါေစ။***
(ဒီကဗ်ာေလးက ေမာင္ က်မအတြက္ အမွတ္တရ ပို႔ေပးခဲ့တာပါ )
ေမာင္ေရ က်မလည္း ေမာင့္လိုပဲ သ၀န္တိုတတ္ တာမေမ့ပါနဲ႔......ေနာ္.......


(ေမာင့္ ေဘးမွာက်မ ရွိရင္ အားလံုးၿပည္႔စံုၿပီလို႔ ေမာင္ မၾကာခဏ စာေရးၿပီး က်မကို
ေၿပာတတ္တယ္ေလ ၊ က်မ ၀တၳဳဆိုတာ ဖတ္ကို မဖတ္ခဲ့တာပါ....ေမာင္သိပါတယ္ ၊
ဒါေပမဲ့ ေမာင္ပို႔ခဲ့ဘူးတဲ့ ၀တၳဳေလးတစ္အုပ္ကို္ က်မ ခ်စ္တဲ့စိတ္နဲ႔ အစအဆံုး
ဖတ္ဘူးတယ္..... ။၊အခုတေလာ ဘေလာ့ေမာင္ႏွမေတြရဲ႕ စာေတြေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား
လိုက္ဖတ္ၿဖစ္တယ္....ဘာလို႔ လိုက္ဖတ္ၿဖစ္လဲဆိုေတာ့ ေမာင္က က်မ စာဖတ္အား
နည္းလို႔ စာေတြဖတ္ ေစခ်င္တယ္ ၊ ညဘက္ေတြမွာ စာဖတ္တဲ့ အက်င့္ေလး က်မမွာ ရွိသြားတယ္၊
ဘေလာ့ေမာင္ႏွမေတြရဲ႕ ေရးထားတဲ့ ေခါင္းစဥ္ေလးတစ္ခုကို သေဘာက်မိတယ္.....၊
ေခါင္းစဥ္ေလးက “အၿဖစ္ခ်င္ဆံုး ဆႏၵတစ္ခု”တဲ့....၊ ဒါနဲ႕ ေမာင့္ကုိ ေမးမိတယ္....
ေမာင္အၿဖစ္ခ်င္ဆံုး ဆႏၵေလးက ဘာၿဖစ္မလဲလို႔ သိခ်င္ခဲ့လို႔ပါပဲ ။
ေမာင္က ....“ေမာင္... က်မကို တစ္သက္စာ ပိုင္ဆိုင္ခြင့္ ရခ်င္တာပါတဲ့ ”...........
ေမာင္ က်မကို သိပ္ခ်စ္ခဲ့တာ က်မၿမင္ပါတယ္ေမာင္........ေမာင့္ရဲ႕ သ၀န္တိုမွဳေတြက
တစ္ခါတစ္ေလမွာ ေမာင္ထင္သလို မဟုတ္ခဲ့ေတာ့ က်မခံစားရတယ္.....၊ က်မရဲ႕
အခ်ိန္ေတြ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားဟာ ေမာင္ပိုင္ဆိုင္ထားတာပါ......၊ ဘာပဲၿဖစ္ၿဖစ္
ေမာင့္ဆီက အဆိုးဆံုးေတြလည္း က်မထပ္ၿပီး လက္ခံသြားအံုးမွာပါ............ေမာင္ )









9 comments:

Anonymous said...

ဂ်စ္ရဲ႕ ေမာင္က ကဗ်ာေရးေကာင္းတယ္ ... ခ်စ္သူကို ဘယ္ေလာက္ခ်စ္တယ္ဆိုတာ ေပၚလြင္ေအာင္ ေဖာ္ျပတတ္သလို ... သဝန္တိုတတ္တဲ့ သူ႕ခ်စ္ျခင္းေတြကိုလည္း မၿငိဳျငင္ရေအာင္ ေျဖသိမ့္ေပးတတ္ေသးတယ္ ...
ေနေဒးသစ္။

မိုးစက္အိမ္ said...

ဂ်စ္ေလး ေမးေလးလို ခ်စ္သူကို ေတာ္
ေတာ္ခ်စ္တာဘဲ...အဆင္ေၿပ ေပ်ာ္ရႊင္
ပါေစဗ်ာ...

Sein Lyan Tun said...

အားက်တယ္ ညီမေလးဂ်စ္
အကို ့ကို ေမာင္လို႔ေခၚမယ့္သူမရွိေသးဘူး...
အေခၚခံခ်င္ေသးတယ္ အဟိ....
ေမာင္နဲ႔ဂ်စ္
ဂ်စ္နဲ႔ေမာင္
ခ်စ္ၿခင္းမ်ားၿဖင့္ အၿပစ္ကင္းေစသတည္း....
ခ်စ္ခင္စြာၿဖင့္
ဖိုးစိန္

ခ်စ္တဲ့ေမာင္ said...

ရင့္က်က္လာတဲ့အရြယ္မွာေတာင္ သ၀န္က တိုခ်င္တုန္းပဲ

Lucifer said...

ဟိ..
သဝန္တိုစရာမရွိေတာ့ အားေတာင္က်မိတယ္..

ေမေလး said...

မမေရ အားက်မိပါတယ္...မမကအရမ္းကံေကာင္းတာဘဲေနာ္..ေမေလးကေတာ႔ ကံမေကာင္းတတ္ဘူး..လိုခ်င္တာ ဘယ္ေတာ႔မရတတ္ဘူး...စိတ္ေကာင္းေလးဘဲေမြးေနရတယ္ ..ေနာင္ဘဝရိွရင္ကံေကာင္းေအာင္လို႔ေလ..
မမကိုလဲေမေလးကခင္ပါတယ္..လာအားေပးတာေက်းဇူးေနာ္..စိတ္မညစ္ပါဘူး ေမေလးေနတတ္ေနပါၿပီ...ေမေလးကိုလည္းအၿမင္မေတာ္တာရွိရင္ဆုံးမပါေနာ္..
ေမေလး ေမးလ္က sonenaingkhwint@gmail.com မမေၿပာစရာရွိရင္ေၿပာလို႔ရပါတယ္..တိုးတိုးတိတ္တိတ္ေလးေပးသြားတယ္...အဟဲ
မမကိုခ်စ္တဲ႔
ေမေလး

စိတ္စမ္းေရ said...

ကဗ်ာေလးက ေကာင္းတယ္..။
ဂ်စ္တုိ႕ ခ်စ္သူဘဝကလဲ အားက်စရာေကာင္းတယ္...။

ခင္မင္စြာျဖင္႔

chitpalone said...

အားက်မိပါတယ္ မမဂ်စ္ေရ တခါတေလ အဲ့လိုခ်စ္္တတ္တာလည္း ေကာင္းတယ္ထင္တယ္။အဟိ သမီးေတာ့ ေသေသခ်ာခ်ာမသိေသးဘူး။ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ အဲ့လိုအခ်စ္မ်ဳိးကုိ ေလးစားအားက်မိပါတယ္။
သက္ဆံုးတိုင္ခ်စ္ႏိုင္ လက္တြဲႏိုင္ပါေစ။
ခင္မင္ေလးစားလွ်က္
ညီမေလး ပါးလံုး

kaungkinpyar said...

တို႔ ေကာင္းကင္ေပၚမွာေတာ့ ေအးေဆးပဲ ညီမေလး ၊ :)