Sunday, June 14, 2009

အနက္ေရာင္...ပန္းခ်ီကားတစ္ခ်ပ္


က်မက အၿဖဴေရာင္ကို ငယ္ငယ္ထဲက သိပ္ၾကိဳက္ခဲ့တယ္........။ အၿဖဴေရာင္ဆိုတာ ၿဖဴစင္တယ္ ရွင္းသန္႔တယ္လို႔ ယူဆမိခဲ့တယ္....ဒါေၾကာင့္ စိတ္ထဲက စြဲစြဲၿမဲၿမဲ ႏွစ္သက္ခဲ့ရတယ္.............။
ေမာင္နဲ႔ က်မ ဆံုစည္းခြင့္ ရလာတဲ့အခ်ိန္ ၊ ခ်စ္သူကို ခ်စ္တတ္ခဲ့တဲ့ အခ်ိန္မွာ ၾကိဳက္တဲ့အေရာင္
က တစ္မ်ိဳးေၿပာင္းလဲခဲ့တယ္....အနက္ေရာင္ကို ခ်စ္တဲ့စိတ္နဲ႔ ႏွစ္သက္သြား ခဲ့ရတယ္.......။
က်မ ... ေမာင့္ကို ဘာလို႔ အရမ္းခ်စ္တတ္ ခဲ့တာလဲ ?
ေမာင္ကေရာ က်မအေပၚ ဒီေလာက္ ဘာလို႔ ခ်စ္ခဲ့ရတာလဲ ............ဟင္ !
က်မရဲ႕ မ်က္၀န္းအၾကည္႔တိုင္းက “ေမာင္” တစ္ေယာက္ထဲအတြက္ပါ..... ေမာင္ရယ္္ ။
ခုခ်ိန္မွာ ေမာင့္ကို လြမ္းေနသူ က်မအတြက္ေတာ့ အရာရာတိုင္းဟာ ေၾကကြဲစရာခ်ည္းပါပဲ ။
ခ်စ္သူမရွိပဲ ၿဖတ္သန္းခဲ့ရတဲ့ ေန႔ေတြလဲ ထပ္မလိုခ်င္ေတာ့ ပါဘူး ။ က်မသာ ဖန္ဆင္းရွင္ဆိုရင္
ေမာင့္ကို က်မ အနားေရာက္ေအာင္ ဖန္ဆင္းေခၚေဆာင္ မိမွာအမွန္ပါပဲ ။ေ၀းေနခ်ိန္မွာ အလိုခ်င္ဆံုး
အရာဟာ ေမာင္ကိုအေတြ႔ခ်င္ဆံုး ၿဖစ္ခဲ့တယ္....ေမာင္.... ။ က်မ တမ္းတမိတာ ေမာင္တစ္ေယာက္ ၾကားသိပါ့မလား ...............? ႏွစ္ေတြ ၊ လေတြ ၊ ရက္ေတြကေတာ့ ကုန္ေနအံုးမွာပါပဲ.....ေသခ်ာတာ
တစ္ခုက က်မ ေမာင့္အေပၚ ထားရွိခဲ့တဲ့ အခ်စ္ေတြကေတာ့ ဘယ္ေတာ့မွ ကုန္သြားမွာ မဟုတ္ဘူး
ဆိုတာ က်မ ရဲရဲၾကီးေၿပာရဲ ပါတ.ယ္.............။
ေမာင့္ရဲ႕ အတၱေတြဟာ ရက္စက္မွဳအၿဖစ္ ေၿပာင္းလဲခဲ့ရင္ေတာင္မွ “ဂ်စ္” က ဒီလိုပဲ “ေမာင့္” ကို
ၿမတ္ၿမတ္ႏိုးႏိုး ခ်စ္ေနအံုးမွာပါ...။ ေမာင္ေၿပာဘူးတဲ့ စကားေလးကို ႏွစ္သက္ဘူးတယ္ ........
“ေမာင္ နဲ႕ က်မ ရဲ႕ အတိတ္ဟာ ပန္းခ်ီကားတစ္ခ်ပ္နဲ႕ တူတယ္” ဆိုတာေလ .......။
ရန္ၿဖစ္ၿခင္းဟာ အနက္ေရာင္ ဆိုရင္ အနက္ေရာင္မ်ားတဲ့ ပန္းခ်ီကားေလး ၿဖစ္မွာပါတဲ့ ။ဒါေပမဲ့ ႏွစ္ေယာက္စလံုး ခ်စ္တဲ့စိတ္နဲ႕ ေရးဆြဲခဲ့ၾကတာမို႔ က်မဟာ အလိုလို အနက္ေရာင္ ၾကိဳက္ၿပီးသား
ၿဖစ္ေနပါၿပီ ...... ေမာင္ရယ္ ။
( ခ်စ္သူဘ၀ ေမာင္တစ္ေယာက္..... က်မနဲ႔ အခ်ိန္တိုင္း ေတြ႔ခ်င္ေနခဲ့တယ္...က်မ ေမာင္နဲ႔ေတြ႔ၿပီး
အိမ္ၿပန္မယ္ ဆိုတဲ့အခါတိုင္း ေမာင္ဟာ က်မကို စိတ္ဆိုးတတ္တယ္........က်မတို႔ရဲ႕ မိဘေတြက
စည္းကမ္းၾကီးတယ္.....ငယ္ရြယ္ ေက်ာင္းသူဘ၀ ခ်စ္သူကို သိပ္ခ်စ္ရက္နဲ႔ အိမ္ၿပန္ဘို႔ပဲ ေမာင့္ကို
ေၿပာခဲ့ဘူးတယ္ ပူဆာခဲ့တယ္ .....။ စိတ္တိုတတ္တဲ့ ေမာင္နဲ႕ သိပ္ခ်စ္တတ္တဲ့ က်မဟာ
စကားမ်ား ရန္ၿဖစ္ခဲ့ရတဲ့ အၾကိမ္မနည္း ခဲ့ပါဘူး ။ ဒီလိုပါပဲ ဘ၀ဟာ ရန္ၿဖစ္ၿပီး ၿပန္ခ်စ္လိုက္္နဲ႔........အနက္ေရာင္ ပန္ခ်ီကားေလးကို က်မ ၾကိဳက္ႏွစ္သက္ သြားရတယ္....။)

7 comments:

Anonymous said...

" က်မသာ ဖန္ဆင္းရွင္ဆိုရင္ ေမာင့္ကို က်မအနားေရာက္ေအာင္ ဖန္ဆင္းေခၚေဆာင္မိမွာ အမွန္ပါပဲ ...... "
ဒီစကားကို ၾကားရေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္ ကိုယ္ပြားေလးကို ျပန္သတိရမိတယ္ .... သူကလည္းေျပာတယ္ ...
" ငယ္သာ ဖန္ဆင္းရွင္ဆိုရင္ ကို႕ကို ဘယ္မွထြက္သြားလို႕ မရေအာင္ ေလွာင္ခ်ိဳင့္ထဲထည့္ထားခ်င္တယ္တယ္ " တဲ့ ..
ဂ်စ္နဲ႕ ေမာင္ရဲ႕ ဇာတ္လမ္းမွာေတာ့ ဂ်စ္က ေမာင့္ကို ခြဲခြာခဲ့သူ .... ကၽြန္ေတာ္နဲ႕ ငယ္ရဲ႕ ဇာတ္လမ္းကေတာ့ ကၽြန္ေတာ္က ငယ့္ကို ထားရစ္ခဲ့သူ .... ဒါေပမယ့္ မခ်စ္လို႕ မဟုတ္ပါဘူးေလ ... အားလံုးက ရည္မွန္းခ်က္တစ္ခုေၾကာင့္ ခဏတာ ေဝးကြာေနခဲ့ၾကတာပါ ... စစ္မွန္ေႏြးေထြးတဲ့ ခ်စ္ျခင္းေမတၱာတိုင္း တစ္ခ်ိန္မွာ ေပါင္းစပ္ဆံုစည္းခြင့္ ရရွိႏိုင္ၾကပါေစ ....
ေနေဒးသစ္။

စိတ္စမ္းေရ said...

ရန္ျဖစ္လုိက္ ျပန္ခ်စ္လုိက္နဲ႕
ေပ်ာ္စရာၾကီးေပါ႕ေနာ္....။

ခ်စ္တဲ့ေမာင္ said...

ခ်စ္တဲ့စိတ္နဲ႔ ရန္ေတြျဖစ္ခဲ့ရတာပဲေလ...
ေနာက္တၾကိမ္ ရန္ျဖစ္ခြင့္ေတာင္ ရိွပါ့အံုးမလား...
ရန္ျဖစ္လိုက္..ျပန္ခ်စ္လိုက္ဘ၀ကို သတိရမိတယ္...။

ေကာင္းကင္ျပာ said...

ရန္ျဖစ္လိုက္ ျပန္ခ်စ္လိုက္ပဲ ေကာင္းပါတယ္ ဂ်စ္ေရ၊ နို႔မို႔ ပ်င္းစရာၾကီး

အၿဖဴေလး said...

့အနက္ေရာင္ ကိုၾကိဳက္ခဲ႔လို႔လဲ ညီမေလးတို ့
ဇာတ္သိမ္းက အေမွာင္ ကန္႔လန္ ့ကာၾကီး
က်လာခဲ ့တယ္လို ့ထင္ပါတယ္။

သုေျဒၷ said...

Dကိစၥနဲ ့ပတ္သတ္လို ့အက်ယ္တ၀င္ ့ေဆြးေနြးခ်င္တယ္ Zလမ္းျကီးကသိပ္ဖတ္လို ့မေကာင္းျဖစ္ေနတယ္ ၇န္ျဖစ္လိုက္ ျပန္ခ်စ္လိုက္နဲ ့ဘဲျဖစ္သင္ ့တယ္ ဆိုတာ အကို ့ရင္ထဲကဆနၵမွန္ပါညီမေလးရယ္ ညီမေလးတို ့ကိုသိပ္ခင္တဲ ့ အကို သုေျဒၷ

ေဇာ္ said...

ေၾသာ္.. ခုပဲ မမေမေလး အိမ္ကေန ကုိ႕အေၾကာင္းကုိ ဖတ္ျပီး ဂ်စ္ဆီလာတာ သူက ေမာင္တဲ့။
အေနာ္က ေခးပဲရွိေတးဒါေနာ္။ တူတုိ႕ေနာ္။ တူညားကုိ ငိုခ်င္ေအာင္ တိပ္လုပ္ၾကရာပဲ။ ဟြင္း။ =(