Saturday, April 4, 2009

ေတြ႕ဆံုမႈေလး


ေဆာင္းေလေလး ထြက္ေၿပးသြားတာ ၾကားလိုက္ရသည္.....ကြ်န္ေတာ္ စဥ္းစားေတြးေတာရင္း
ေစာင့္စားမိ ေမွ်ာ္လင္႔မိ.....လာမဲ႔အနာဂတ္ ကို ဘယ္လိုမ်ိဳး စီရင္ထားမလဲလို႕....ပါ ။

အနာဂတ္ ကိုေစာင့္စား ေမွ်ာ္လင့္ရင္း ဦးတည္ရာဟာ ဘယ္ဖက္လား ညာဖက္လား .....အေရွ႕စူးစူး ကိုၾကည္႕ရင္း ၿဖင့္.....ကြ်န္ေတာ္ လိုခ်င္မိတဲ႔ အခ်စ္ေတြ ဘယ္္လမ္း ကလာၿပီး ....ဘယ္လမ္းကို ေကြ႕မယ္...လမ္းေကြ႕ ဘယ္ႏွစ္ေကြ႕ ေကြ႕ၿ႔ပီးမွ ေရာက္လာမလဲ ?

ကြ်န္ေတာ္ ဘယ္သူ႕ကို ေတြ႕ဆံုမယ္....ဘယ္လိုစကားလံုး ေတြေၿပာမယ္.....ကြ်န္ေတာ္ ေစာင့္တဲ႔သူ ဟိုးအေ၀းၾကီး မွာလား ..။ အားလံုး နည္းတူ ပါပဲ ....တံုကင္ နံပါတ္ေလးနဲ႔ တန္းစီ ေနပါတယ္ ။

အခ်စ္ေၾကာင့္ နာၾကင္ ေၾကကြဲ ဖူးရဳ္ ပ်ံသန္းခြင့္ ရခ်င္ပါသည္....အခ်ိန္ပင္လယ္ၾကီး ကိုေက်ာ္ၿဖတ္ လိုက္ခ်င္သည္....။

ကြ်န္ေတာ္ ေရွ႕တည္႕တည္႕က လမ္းေလးကို ၾကည္႕မိသည္...လမ္းေလး ကလြန္စြာ က်ဥ္းေၿမာင္း မွန္းသိလိုက္ရသည္....သို႔ေပမဲ႔လည္း သိသိနဲ႔ ဆက္ေလွ်ာက္ ခဲ႔ရင္း မင္းကိုဆံုေတြ႕ ခဲ႔ရတယ္...။

ဒါဟာလည္း ဘ၀မွာ အလွပဆံုး .......မေတာ္တဆ ေတြ႔ဆံုမႈ ေလးပါပဲ....။

ကြ်န္ေတာ္ သိပ္ခ်စ္ရပါေသာ ခ်စ္သူ (ငယ္ခ်စ္) အတြက္ အမွတ္တရ............................

1 comment:

Anonymous said...

အခ်စ္ေၾကာင့္ ေလယာဥ္ပ်ံႀကီး စီးၿပီး ပင္လယ္ႀကီးကို ေက်ာ္ျဖတ္ႏိုင္ပါေစလုိ ့ဆုေတာင္းေပးလိုက္ပါတယ္။ :)
(ဓါတ္ပံုထဲက မင္းသမီးေလးက လွတယ္ေနာ္)